Gått ner lite i vikt?

Haha, jag kollade precis igenom mina byxor och hittade ett par som jag inte använt på år och dar! Dels för att det inte riktigt är min stil, och dels för att jag köpte dem när jag gick i 7:an eller 8:an så ni kanske förstår att jag inte riktigt "sett ut" som jag gjorde då. (alltså att jag gått upp i vikt sen jag var 14 år..:P)
Men nu har jag en nyhet att presentera, jag provade byxorna...och de passade! haha, snacka om att jag blev förvånad! Jag hoppas att det beror på att jag har gått ner i vikt och inte att byxorna har "vuxit under åren". :P Självklart var jag ju tvungen att fota lite..;) Här kommer jag i mina byxor jag införskaffade för flera år sedan. :)






And some arse....:P


Sen var jag ju även tvungen att visa min rörlighet i byxorna.


Och sen en bild på den övre delen av min kropp,
så att ni inte tror att jag bara är ute efter att visa nederdelen.

Kommentarer
Postat av: grannen rätt över!

ja vafan dom kommer jag ihåg!! hehe

2008-09-19 @ 21:58:57
Postat av: Robiiiiin

smexigt!.. de ser faktiskt ut som att du är smalare! :O .. emelie.. TRÄNAR du i SMYG!?

2008-10-03 @ 14:21:44
URL: http://torkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0