Tack Sanne

Jag måste ju säga att jag blev ganska nöjd med städningen i torsdags och igår iaf. :) Burarna skinande rena..höhö, hur rena de nu blir med möss i. ;)

Igår var jag och hälsade på hos Sanne, hade en heldag med mys och te! Haha 4 koppar te för mig och 5 för Sanne, dock inte rekord för jag har för mig att vi drack typ 6-7 koppar en gång. Men är inte helt säker, så jag ska vara tyst om det nu. :)
Jag hade det jätte trevligt i alla fall, vilket jag i och för sig alltid har med Sanne, men ändå. Tack så mycket gumman! <3
Nybakade scones och smaskigt te, var verkligen en bra start på dagen, att vi sen kollade på Sweeney Todd gjorde saken bara bättre. Jag menar, hur kan man inte ha trevligt om man kollar på Sweeney Todd? ;) Det är ju en så mysigt film..hehe
Underbar mat, intressant att äta bakad potatis på ett annat sätt än man brukar, väldigt gott, mums. Och en lång och härlig vandring genom Stångby, både "gammla" och "nya" delen. Haha, tydligen så har de byggt ett ganska stort dagis i Stångby, vilket vi fick reda på igår. Snacka om att bli förvånad när man är ute och går, så helt plötsligt ligger det värsta inhägnade byggnade mitt i smeten. Som visar sig vara ett dagis. Jaja, man kan väl inte lägga märke till allt heller. :D
Efter vi upptäckt dagiset tog vi en liten tur runt dammen i Stångby, vilket slutade i att Sanne panikslaget springer som en galning och jag kutar efter och jagar henne. Haha, så det kan gå. ;) Jag är en liten buse...:P
Men kvällen slutade lyckligt, med nästan hela Corps Bride och en sista promenad till tågstationen.
Jag vill tacka dig babe för en härlig dag, lungt och mysigt med lite snack och en massa te. :P

Taco middagen

Kommentarer
Postat av: Snövit

HAha! Varsågod! Å tack för att du vill hänga med mej på min lediga dag!



Jag måste faktiskt förvara mej, jag blev lite nervös när du började gå efter mej så jag var tvungen att springa! Haha, jag är stöd..I know!

2008-09-14 @ 09:28:23
Postat av: Anna

awe vad gulliga ni är på den här bilden... :)

2008-09-14 @ 10:48:59
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0