Uttråkad

Jag har en känsla av att detta kommer att bli en blogg som uppdateras mycket i perioder. Eftersom min lust att prata ofta går upp och ner. Ett tag kanske ni inte hör av mig på dagar, bara för att helt plötsligt få flera inlägg på samma dag. Sådan är jag. Lite oberäknelig och lätt att tråka ut.
Jag ber om ursäkt för detta redan nu, så att ni vet. :)

Just nu är jag lite uttråkad, vilket verkar hända ganska mycket nuförtiden. haha
Idag har jag fotat Lakrits, som är en liten muspojke som jag har fått lov att låna till mina flickor. Hoppas att det kan bli några fina bebisar från dem. Han är helt underbar, han kom igår men har redan fastnat för honom. Hoppas att hans ungar ärver hans charm. Tänkte lägga upp lite bilder på honom, så kan ni ju få se lite av min stil att fotografera också. :)












Kommentarer
Postat av: Anna

hihi, det är lugnt darling jag känner väl dig ;) jättefina bilder förresten! sjukt söt :) hälsa på mig snart vettjaaa. pusseluss <3

2008-09-10 @ 09:33:40
URL: http://laminerva.blogg.se/
Postat av: LOIS

Shit. Du kan snart få jobb som fotograf om du ska fota sådär. Dösnygga bilder! Perfekta färger, skärpa, allt!

2008-09-18 @ 23:12:05
URL: http://hemlig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0