090412

Ursäkta ursäkta att jag inte varit inne och bloggat på hela gårdagen! :O
Men tiden flöt bara på igår, så jag hade inte ens tid att sitta vid datorn, vilket i och för sig bara är bra. :)

Gårdagen började med att jag gick upp sent, drack kaffe och åt frukost.
Sen åkte mamma och jag iväg till Burlövs Center och handlade. Apoteket, Systemet, och lite mat.
När vi kom hem ifrån våran lilla färd så var mamma så glad över det fina vädret att hon övertalade mig att följa med henne på en promenad med hundarna. Det slutade med att vi vandrade bort till Alnarps Parken..med alla tre hundarna. Sen gick vi runt i parken och kollade på blommorna och träden, verkligen jätte mysigt! Sen hittade vi en bänk som var omringad av ett fält av blåa blommor, så fint!
När vi vilat upp och och Kotte hade tröttnar oerhört och satt sig i mitt knä på bänken, var det dags att gå hem igen.
Direkt när vi kom innanför dörren såg vi att pappa hade satt på kaffe, så vi blev så glada så glada. haha
Jag la mig i min säng med mitt kaffe och kollade lite på tv innan jag blev trött och beslutade mig för att övergå till att lyssna på musik istället.
Smart som jag är tänkte jag mig inte för vilken skiva det var jag satte igång, det blev Anastacia - Freak of nature. Och den skivan råkar innehålla låten How com the world won't stop spinning....
Och ni som har läst min blogg från början vet att det var den låten jag lyssnade på hela tiden när Cia dog + att det även var Cias födelsedag igår. Så ni kan ju gissa vad jag gjorde resten av kvällen tills det var dags för mat.
Var verkligen jätte deprimerad och ville inget annat än att bara ligga i sängen och deppa.
När det var dags för mat var jag inte alls sugen, varför ska jag äta en god påsk-mat men inte Cia får någon.

Sen vid 9 gick jag till Hanna vi skulle festa hos Annie, när jag kommer dit får jag reda på att Annie är sen och att de tydligen ska ut sen också, som vanligt får jag reda på saker sist av alla, men Hanna lovade att det skulle bli ändring på det så vi får se hur det går..haha ;)
Sen festade vi och spelade spel och hade det roligt hos Annie, jätte trevligt. Bilder kommer sen.

Men nu ska jag sticka, ska hem till Sanne och lämna födelsedags-present och chilla lite. Ska bli skönt, behöver ta det lugnt idag känner jag!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0