090413

Idag har varit en härlig dag, om man bortser från det faktum att jag blev påmind av Angela om att vi har prov i morgon och att jag fick gräva i rabatterna. Jag lider nämligen av stark avsky för att få smuts under naglarna. Det är verkligen jätte hemskt enligt mig, så jag ansträngde mig hårt för att inte behöva röra själva jorden, utan drog mer i gräset än vad jag grävde med fingrarna. Det gick sådär, men jag klarade mig med att bara tvätta händerna 2 gånger medan jag arbetade. :) *stolt*

Men dagen var som sagt trevlig också.
Jag, mamma o nikki åkte till lommas bibliotek och kollade för första gången sen de öppnat igen. :) Snyggt var där! Och jag blev även medlem i Foto klubben Objektivet, vilket jag ser fram emot att testa på. Älskar ju att fotografera och vill gärna lära mig lite mer om de lite mer praktiska sakerna. Som att välja rätt objektiv, ram om man skriver ut och sådana saker. ^^


Dagens outfit


Nikki på biblioteket


Lomma bibliotek


Nikki i hamnen, på bibliotekets baksida


Mamma i hamnen


Nikki tjivas med mamma (när hon var liten var hon sjukt busig, och hade lugnt hoppat i vattnet...)


Jag i hamnen, njuter av solen...


Jag ser ut över vattnet

Kommentarer
Postat av: Lois

Mysigt ni har det! Somrig outfit med! LOIS like!

2009-04-14 @ 15:51:49
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0