090422

Jaha idag var det då historia, jag fick ett häfte och frågor som hon delat ut i måndags när jag var ledig. Eftersom läraren sa till mig att jag inte behövde komma, men så hade hon vanlig lektion ändå...så jag missade ju saker. :(
Hade kameran med mig till skolan så fotade lite snabbt en bild i klassrummet innan vi började.




Sen blev det en liten Musse också, han snackade om något samtidigt så han ser lite förvånad ut. :P

Efter lektionen stod jag, Musse och Emelie och snackade lite innan det var dags för Emelie att börja med sin matte. Så jag satte mig på "min mur" med Musse och vi satt och snackade lite till. Mestadels skit, men viktiga saker också. ^^
Sen promenerade vi bort till OBS och vandrade bort till McDonalds.
Körde med lite "brunch", 10 på morgonen (sovdags, för mig) och mera prat. :) Musse var gentleman och bjöd. <3



Efter vi ätit var jag helt död... Har varit trött hela dagen, men jag sjönk verkligen ihop. Orkade knappt röra mig, men tog mig i kragen och sa hejdå till Musse som skulle med bussen och vandrade bort till min moppe och körde hem. Var hemma innan 12 någon gång, och jag slutade skolan 9. Så har ändå hittat på någonting att göra idag. :)

Men när jag väl kom hem igen, la jag mig i sängen och kollade klart på Änglagård, sen däckade jag...



Och nu ligger Axe i soffan här uppe och snarkar, min älskling är så söt! ^^
Men shit vad trött jag är, funderar på att sova lite till..:P

Kommentarer
Postat av: Lois

Verkar vara en hyvens snubbe :) PUSSSS

2009-04-22 @ 21:04:55
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0