090430

Jag har nu suttit och lagt in bilderna ifrån min mobil nu på morgonen, det har tagit lite tid. Det var tydligen 400 bilder, och datorn är seg. ^^
La även in lite nya låtar. Den dagen min mobil inte går att starta kommer att vara en sorgens dag för mig. :(

Jag tänkte lägga in bilderna på Helena som jag tog igår, men ser nu att jag inte hinner. Så jag gör det sen när jag kommer hem från skolan igen. :) Så ni får ha lite tålamod tills dess.
Nu ska jag till skolan och ha engelska, vi ska disskutera om ett häfte, inför Nationella proven nästa vecka. Suck, det är så himla mycket att göra nu, särskilt till nästa vecka. Blääää!

Men nu måste jag verkligen sticka!
Puss på er! Så hörs vi sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0