Bränner över bilder

Just nu sitter jag och bränner över bilder till skivor, då det börjar bli lite fullt på datorn. Jag måste verkligen skaffa en extern hårddisk, det är så tråkigt med skivor, sen kan man ju inte radera bilderna som man lagt dit heller. :S
Ja, anledningen till att jag nu sitter och bränner är för att jag vill redera bilderna från Skånesdjurpark på minneskorten. Men vill inte riskera att bilderna försvinner så därför bränner jag över dem på skivor, i fall att datorn skulle krascha så finns de ju kvar. :)

Jag måste bli klar så fort som möjligt, för klockan 1 ska jag stå ute på parkeringen och vänta på att bli upphämtad.
Jag, Ulf & Filippa ska iväg till Rövarkulans naturreservat vid Löberöd och fota + ha en liten picknick. ^^
Jag känner mig verkligen jättenöjd över att ha gått med i Objektivet, känner att jag inte bara sitter hemma och ugglar när jag är ledig, och det är kul att träffa andra som brinner lika mycket för fotograferingen som jag gör. Att bara göra en liten tripp, helt spontant är ju jättehärligt! :)

Nu måste jag gå!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0