Fiesta & Bonnie + Benny

Idag spelade jag online-spelet Fiesta för första gången. Det var väldigt roligt faktiskt, när jag väl fattade vad det gick ut på så började jag "levla" som en galning..;) Min syrra blev överaskad när hon gick förbi och jag redan var i level 7. *stolt*




Nu ska jag sluta spela och göra mig i ordning för att sticka.
Klockan 17:00 ska Sophie komma hit och så ska hon + hennes vovve, och jag o mamma + Bonnie åka hem till Desirée och hälsa på. Vi ska lämna ljus till henne som hon beställde när mamma o jag hade "ljusparty" och så ska vovvarna leka lite. Benny & Bonnie ska återförenas igen. De lekte när Bonnie var liten...badade i fontäner i HBG och lite sånt. (Benny är Dessis Rottweiler hane)


Bonnie & Benny för flera år sedan.
Deras första möte <3 Kärlek vid första ögonkastet + att Benny råkade kasta iväg Bonnie när de lekte ^^


Lek i en fontän de hittade inne i HBG...sötnosarna

Kommentarer
Postat av: ebbah

svar; Jao! :)

2009-04-05 @ 20:27:35
URL: http://ebbasliv.blogg.se/
Postat av: ♥ SimplyMalin

Ohhh vilka sötnosar!! Jag älskar hundar iih. :D

2009-04-09 @ 13:03:24
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0