Glass och sol med Angela

Även idag har varit en sjukt härlig dag! Och det kommer den nog vara ikväll med! :)
På engelskan så hade vi som sagt diskussion och jag kände att jag var helt ute och cyklade, hängde med lite halvt.
Var så trött och lost bara. Har ju mycket att tänka på...;)
Efter lektionen så satt jag, Angela, Celié, Mariah och Therese och snackde vid den vackra muren som jag har markerat som mitt revir..:P
Efter hand så försvann allt folket och tillslut var det bara jag och Angela kvar.
Angela fick den smarta idén att vi skulle ta oss till biblioteket och sen köpa en glass och sitta och snacka i solen. Hur mysigt låter inte det? :D
Och så blev det. Satt på torget i Arlöv och riktigt fläkte ut oss och njöt av vädret. Som vanligt hade jag ju allt för mycket kläder på mig. Att jag aldrig lär mig...;)
Det finns ingen jag känner som är mer underhållande än Angela, hon har så många roliga situationer som hon hamnat i och som man inte kan annat än skratta förtvivlat åt. Stackars dig min kära, det kan inte vara lätt.
Vi kom på lite roliga saker som vi kunde ta foton på av de starckars statyerna som står på torget. Men det krävs att det är kväll och folktomt... Inte för att vi ska förstöra något, men det är ju lite pinsamt..;)
Glassen var underbar och sen tvättade vi händerna i vatten hon hade med sig, det behövdes för tydligen äter jag glass med händerna. Det var verkligen sjukt hur seg jag var till att börja äta min glass, jag hade den överallt utom i munnen kändes det som..haha! Gud sikken barnunge jag var som kladdade, så vattnet kom väl till pass.
Skolan slutade halv 12, satt med Angela tills 20 i 3. Så jag känner ju verkligen att jag har gjort någonting idag. :)

 Angela kontrollerar att cykeln som hon lånat går att cykla på.

Nu ikväll ska jag, Hanna & Annie ha picknick på våran leka.
Ska bli sjukt mysigt! Kameran ska med, så bilder lär väl komma upp här sen.
Nu ska jag vila lite, mina ögon svider. Sen ska jag plugga lite innan det är dags för mat. Mums!

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas du får en trevlig Valborg i det vackra vädret=)

2009-04-30 @ 16:34:34
URL: http://kulilulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0