God morgon!

Japp, god morgon på er alla!
Är ganska trött faktiskt, inte helt död dock. Och DET är jag glad över...;)
Jaha första dagen tillbaka i skolan nu då. Skönt för mig är ju att jag inte börjar dagen fören 10.30. Om det hade varit onsdag idag och jag började 8.00 hade jag säkerligen var stendöd!

Just nu sitter jag här med en hel del kaffe och försöker att träna lite mer på provet i engelska som jag ska ha halv 11. Jag ser verkligen inte fram emot det, men just nu är jag så trött att jag uppriktigt talat inte riktigt bryr mig. Jag vet att jag har sagt att jag ska anstränga mig i engelskan...men jag orkar bara inte. Inte idag.
Men tror nog att det kommer gå ganska bra ändå, jag verkar ju kunna ha det lite lätt för att översätta meningar, och det gillar hon att ha med på proven kan jag säga er!


Jag vill också sova vidare som bröderna Mitril & Prince Charming

Kommentarer
Postat av: Malin-Hockeyfruga

haha bättre sent än aldrig ;D

samma här faktiskt..! haft en bra påsk då? åter vardag igen..men snart helg :P hoppas provet gått bra!!

2009-04-14 @ 11:17:20
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Lois

Ojoj.. Hoppas provet gick bra darling!

2009-04-14 @ 15:52:17
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0