"God morgon"

Hoppas att allt är bra med er!
Ursäkta att jag inte har skrivit förens nu, men har en fruktansvärd huvudvärk som envisas med att dunka i mitt huvud. Men nu har jag i alla fall tagit en huvudvärkstablett så hoppas att det går över snart.
Idag är jag ledig ifrån skolan och det är även min första officiella dag av mitt Påsklov som varar fram till tisdagen den 14 april då det är dags för skola igen. Det ska bli riktigt härligt att bara ta det lugnt och långsamt gå igenom de läxor och arbeten som måste göras. Men som sagt, i lugn och ro. Inget stress, sånt håller man inte på med under lov. Fast känner jag mig själv rätt, så kommer jag att stressa även om jag sagt att jag inte ska det. Och även om jag bestämt att jag ska göra lite läxor under lovet men inte fokusera på dem, så är det precis det jag kommer att göra. När lovet sen närmar sig sitt slut och om jag då inte är nästan klar med allt kommer jag bara att få ångest och bli irriterad över att jag inte är klar. Det var precis vad som hände under förra lovet. Men man kan ju hoppas att jag har lärt mig något sen dess och inser när jag är påväg åt sama håll denna gången. haha

Men smart som jag är så håller jag på och skriver lite på koreakriget på pappas bärbara dator just nu. Jag har nämligen upptäckt att sitter jag vid den vanliga datorn (där jag har alla min bilder o filer) så händer det lätt att jag börjar göra annat, tex redigerar bilder eller spelar spel, eller surfar runt. Men när jag sitter här så har jag 1 max 2 sidor uppe, och istället koncentrerar jag mig på mitt arbete. Så jag skriver mycket mer och mycket fortare när jag sitter här. Och eftersom pappa inte är hemma så passar jag på att låna hans. :)
Ska nog fråga om jag kan låna den ett tag till sen när han kommer hem, vill passa på att skriva nu när det går bra.

Idag är det riktigt härligt väder, det var det iof igår också. Det är varmt och mysigt i solen och man känner att det börjar bli lite varmare tider. Samtidigt som jag längtar efter att slippa den bitande kylan, så kommer jag ändå sakna när det är kallt...Tycker inte om att ha sommarkläder...
Jag älskar att ha tjocktröjor på mig och långbyxor. Det är det dumma med sommaren för mig, det blir lite väl varmt om jag skulle gå runt med det på mig. ;)

Nu ska jag fortsätta med att skriva mitt fördjupningsarbete! Men vi hörs sen igen.
Kram på er alla!


Kommentarer
Postat av: Misterious Person

Aww =(



I prefer you in summer clothes, you look absolutly amazing in them to be honest, it's beyond explenation <3



Men jag är med dig, screw coldness, hatar kyla...

2009-04-03 @ 11:25:06
Postat av: Maria

Ok..det e bara fint med mig=)

ja verkligen härligt.

det blir mys med älskling och tacos eventuellt någon film till kvällen..Mys

vad ska du göra ikväll då?

Kram

2009-04-03 @ 12:24:56
URL: http://gossimia.blogg.se/
Postat av: H

sv: slutade med min praktik nyss, höhö skönt att slipap det nu!

och har påsklov nu, ska bara chilla och så idag tror jag ;D

2009-04-03 @ 13:49:00
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0