Halloj!

God eftermiddag!
Idag har jag hunnit med en massa saker. Känner mig nöjd!
Hade lektion mellan 8 och 9, i historia. Jag hade skickat in mitt arbeta och fick nu tillbaka det och jag och läraren gick igenom det. Hon ansåg att jag var klar, det enda var små ändringar som jag kunde göra och skicka in arbetet igen om jag ville. Sen satt jag och gjorde framtida läxor på restena v lektionen. Så nu är jag ledig på måndag också, eftersom jag är klar med historian.
Sen körde jag hem, drack lite kaffe samtidigt som jag pluggade lite läxor. Sen låg jag ett tag på mitt rum och lyssnade på Dorian greys porträtt. Efter det stack jag iväg till Banken i Lomma och satte in nikkis tidningspengar.
Och nu har jag precis kommit hem och ska sätta mig och äta lunch samtidigt som jag kollar lite på Min hund styr mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0