Harpya

Idag ska hälften av klassen att ha nationella prov (Speaking), men alla måste ändå komma dit. Ifall någon skulle vara sjuk så kommer ju gruppen att förstöras, så därför ska alla komma så att någon kan hoppa in om det skulle behövas. Jag hoppas på att jag får göra det idag, så har jag det gjort och behöver inte tänka mer på det. Har så mycket annat att tänka på istället. :)

Sitter och lyssnar på Bärnstenskikaren, och sitter och ler för mig själv när Lena Nyman ska prata som en Harpya. Så härligt..:D Det är kul att tänka på vad lite som egentligen behövs för att man ska bli på bra humör och se dagen som kommer som en spännande upplevelse. :P

Fick mejl av Filippa igår och hon frågade om det var någon som ville följa med till Bokskogen på fredag och fota vårblommor. Jag och Ulf har svarat ja, hoppas att Emma också nappar. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0