Jenny i telefon

Jag satt och snackade med Jenny i telefon i 40 minuter i natt, tills jag insåg att klockan var 1 och att jag skulle upp tidigt...;)
Men det var härligt att få prata med henne och höra hennes vackra (men trötta :P) stämma.
Att det är så härligt att snacka med Jenny är för att vi är så lika, båda sitter vid datorn och gör annat samtidigt, läser eller skriver. Sen helt plötsligt..."Är du kvar?". Igår var vi båda ute en sväng och satt i kylan och snackade med varandra, jag kom fram till att Jenny är ännu en, förutom Sanne, som måste flytta närmare mig. Eftersom vi båda gillar att gå ut sent på kvällen/mitt i natten och bara sitta och prata. Alla bara sover när jag är redo att gå ut och snacka av mig...;)
Sen har vi lite liknande humor också, vilket är skönt för man kan slappna av och vara sig själv. Eller rättare sagt, jag förstår Jennys humor, enligt henne själv. Thanks Honey!

Jag blev inte helt klar med engelskan igår, men nästan! Skrev nästan 3 sidor, arbetet ska vara på 3-5 sidor. Snart klar alltså! :D Tänkte skriva klart det sista, sa nämligen till läraren att jag skulle försöka bli klar att lämna in den på torsdag och hon blev jätte glad. Så nu måste jag bli klar. ;)

Har precis sprayat lille Caspian, så han ser ut som en blöt dammboll. Min lille älsking! Det är ju utställning på lördag så alla mössen ska sprayas mot ohyra, man vill ju vara på den säkra sidan!



Nu ska jag försöka skriva klart engelskan och se om jag hinner att spraya de yngsta musbarnen här hemma också, de ska nämligen med och visas upp!

Sen ska jag in till Lund och träffas Sanne vid 4 <3. Hon har varit på körskolan, så vi skulle träffas efter det. Går väl runt i stan och chillar lite som bara vi kan. ;)

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: jaha oki, vad roligt. Inte så mkt har typ pluggar hela dagen! <3

2009-04-21 @ 19:02:59
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Lotus

Hihi, du finns alltid im ina tankar. =) <3

2009-04-21 @ 22:40:37
URL: http://lotusflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0