Måndag kväll

Först av allt vill jag bara meddela att mitt bit-märke nu har utvecklats till ett jäkla blåmärke! :O
Jaja, så kan det gå...^^

Idag har jag mest suttit och stirrat på min engelska bok och inbillat mig att jag lär mig innehållet bara genom att stirra på boken. Men det fungerar tydligen inte...konstigt..:P
Så nu har jag satt mig ner för att öva lite på det som finns på datorn. Eftersom provet är imorgon frågar jag mig, precis som alltid...varför har jag inte gjort detta tidigare?

Kanske för att jag har blivit beroende av AoE igen, eller för att jag o Nikki sprang runt på parkeringen och spelade badminton....bara för att slippa laga mat. :P
Tja det finns många anledningar till att jag inte har börjat plugga tidigare, men största anledningen är väl att jag inte vill.

Men nu har jag inget val längre, så här ska pluggas.
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0