Måndag morgon

Jaha, så är det måndag igen...
Sitter och tvingar i mig frukost samtidigt som jag halvsover, och vaknar bara upp när jag tar en klunk kaffe. (Om man spiller så bränns det ju...:-O)
Ska ha historia idag, så igår satt jag ju och läste det som ska tas upp på lektionen idag.
Men usch vad jag inte ser fram emot nästa prov, jag känner att jag inte fattar någonting, och jag håller inte kolla på vad som händer och när det händer.
5 minuter efter att jag läst om första världskriget, kunde jag ändå inte säga till min mamma varför det hade börjat...hur ska det här gå? :P

Nu loggade "Wealth" in, ska se om han har något roligt att säga, träffar ju honom snart iof. Men det är ju ingen annan som är lika smart som jag och loggar in på MSN vid den här tiden. :D

Har engelska prov i morgon som jag inte har tränat till, och har ingen direkt lust att göra det heller, det blir väl som alltid att jag sitter halva natten och pluggar... I can see it coming!

Nä, nu ska jag trycka i mig den här sista biten av min macka och sen dricka lite mer kaffe, medan jag läser Jenny's blogg. (Hon är ju i Ungern, den fuskisen)

God morgon och hoppas att ni får en trevlig dag! :)

Kommentarer
Postat av: ida

Hoppas proven går bra, inte kul bara att bita ihop. Snart sommar och lov=) Ha en fortsatt fin måndag!

2009-04-27 @ 16:07:03
URL: http://kulilulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0