Mötet med Helena

För att berätt om gårdagen då. :)

Helena ringde vid 1 tiden och sa att hon skulle ta tåget så att hon var i lund vid 10 över 2.
Så det var bara att göra sig i ordning och bege sig iväg till tåget.
Sen hade vi det så underbart som bara vi kan ha. :) Trots att vi inte träffats på jättelänge, så var det som om vi pratade med varandra varje dag i vanliga fall. Vi pratade på, och det var aldrig tyst. Vi skuttade runt i lite affärer och drog oss bort mot torget och satt där i en halvtimme och stekte. Sen insåg vi hur jäkla varmt det var där, och beslöt oss för att gå tillbaka mot stationen och vänta på Jimmy (killen som hon hade bott hos när hon var i Skåne).
Men han var ju seg och kom inte fören jag hade åkt hem igen. Jag skulle ju följa med mamma på inredningsparty utanför Hörby, så jag hade ändå behövt ta tåget igen vid 5. Men åkte med mamma hem vid halv 5 och lämnade Helena att vänta på Jimmy, som nu satt på tåget och var påväg.
Det kändes lite taskigt att lämna henne där själv, och att han hade åkt in för att jag ville träffa honom. Och så är jag inte kvar när han kommer. Men det var ju inte mitt fel att han var så seg och inte följde med från början...;)
Men jag och Helena hade det mysigt tillsammans och det var verkligen en otroligt härlig dag!!

 Helena, lika söt som alltid <3

 Hennes två streck i örat som ska bli en blixt. Men det gjorde så himla ont att den aldrig blev klar.

 Hennes underarm. (Hon älskar bilar)

 Hennes vad. (H.K=Helena Karlsson)

 Hennes smiley, som hon har gjort på sig själv. Tror att hon var någorlunda full samtidigt.

Sen har hon fler tatueringar, men det var inte riktigt läge för att visa upp dem inne på stationen...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0