Plugg på gång

Jaha då har man spenderat största delen av morgonen med att kolla på Änglagård, och direkt efter städa till marsvinen. Jag hade planerat att plugga så mycket som möjligt, eftersom jag slapp gå på lektionen tänkte jag utnyttja tiden. Det har ju inte gått så bra än så länge. Men nu jäklar ska jag sätta igång!
Jag ska ge mig på Book review:n och ska verkligen sattsa på att skriva klart den idag. Insåg ju hur jäkla mycket jag egentligen har att göra som jag inte tänkt på. Damn!

Nä, nu har jag inte tid att blogga, här ska pluggas!

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: jaha oki. nej inte så mkt, håller på svara på mina kommentarer och sen ska jag plugga, själv då? <3

2009-04-20 @ 20:09:07
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0