Raderat 200 bilder...

Idag har jag varit lite duktig. Beroende på hur man ser på det. ;)
Gick upp vid 10, hade fått sms av Sanne som undrade om jag ville hitta på något idag, eftersom hon var ledig. Jag svarade på sms:et. Sen hoppade jag in i duschen och tog efter det lite kaffe till frukost. :) Mums!
Jag och Sanne bestämde att vi skulle träffas inne i Lund vid 2 tiden, så jag tar tåget klockan 2.
Jag har även hunnit med att vara ute och kört en runda i Lomma med min moppe. Det är så fint väder att jag bara var tvungen att köra en runda. Det är så himla härligt att köra moppe när solen skiner och det börjar att bli lite varmare i luften. Mysigt till max!

Nu sitter jag och lyssnar på ljudbok samtidigt som jag lagt in bilderna ifrån andra minneskortet, från igår. Så igår natt satt jag och gick igenom mina 720 bilder på första kortet, raderade ca 200 bilder! Så onödigt egentligen. ;)
Nu har de 960 bilderna på andra minneskortet förts in på datorn, och det är dags att börja rensa lite smått. Detta kommer att ta lång tid! Eftersom jag först gör en grov rensning, där jag tar bort alla suddiga bilder. Sen tar jag ett varv till och gör en mer nogrann tur.

Men först ska jag lyssna lite till på min ljudbok och dricka lite kaffe och göra lite läxa i historian tror jag. ^^

Vi hörs senare igen!

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: jaha oki. nej inte så mkt, ska kolla på TV, själv då? <3

2009-04-18 @ 19:46:20
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: caroline

fin blogg (:

2009-04-18 @ 20:12:14
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: caroline

svar: tack själv. :) idag händer det väl inget speciellt. :p själv?

2009-04-19 @ 11:02:22
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: LINA

Hoppas du haft en härlig helg tjejen! :) I min blogg läser du om min chihuahua, shopping och massor av bilder.. Kika in om du känner för det ;-)

2009-04-19 @ 20:10:36
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0