Studiebesök hos Fotograf

Ojojoj, det var nu 2 dagar sedan jag uppdaterade bloggen. :(
Men igår hade jag fullt upp!
Var iväg med Objektivet och var på studiebesök hos Jan Nordén.
Väldigt häftigt och informativt! Så vackra och fängslande bilder, och man kände verkligen att han visste vad han höll på med. Så mycket tips och inspiration man fick. Härligt!
När jag väl kom hem igen, var jag helt fokuserad på att experimentera lite med bilder och fotograferingen. Hittade en humla som flugit vilse i uterummet, så jag satt och terroriserade den med min kamera lite. Men blev inte riktigt nöjd med bilderna. Jag tänkte att jag skulle kolla och se om jag kan jobba med dem eller om det bara är "skräp". :)
Sen på kvällen följde jag med Hanna till Lund och lämnade hennes syrra och sen åkte vi och hyrde film. Så jag, hanna & carina kollade på Australia till halv 1, då satt jag och hanna och snackade en stund innan det var dags att gå hem och lägga sig.

Idag ska jag bara fixa med bilder och jobba med engelskan, insåg precis att jag har väldigt mycket att göra! Som jag inte tänkt på/glömt bort.

Så nu tänker jag testa och se om det går att göra humlan vacker, sen är det dags för att skriva arbeten.
Uppdaterar senare

Kommentarer
Postat av: caroline

svar: okej. =)

vad gör dudå?

2009-04-19 @ 14:31:45
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: caroline

sv: okej, jag kollar runt lite på internet bara. :)

2009-04-19 @ 14:43:17
URL: http://carolinekero.blogg.se/
Postat av: LOIS

Vad mysigt det låter... Och gud så roligt att du tagit tag i fotandet så på allvar!! :D Väntar med spänning på bilderna från djurparken!

2009-04-19 @ 21:11:57
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0