Sunset in Lomma

Efter att ha suttit inne hela dagen och bara pluggat, men ändå inte blivit klar kände jag mig lite deprimerad och var tvungen att ta mig ut ur huset. Bestämde mig för att köra till Lomma och sitta vid havet lite i lugn och ro så att jag kunde reda ut mina tankar. Det var verkligen jättevackert!
jag stack hemifrån vid halv 8 och var hemma igen klockan 9. Det var visserligen lite kallt och blåsigt där nere, men det var det helt klart värt! Ingen som störde mig och jag fick gå i mina egna tankar.



Mer bilder lägger jag upp imorgon om jag känner för det. :P
Det var så otroligt fint där, så jag filmade även lite vilket jag gärna vill dela med mig av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0