Vaken...

Jag blev faktiskt ganska stolt över mig själv i går! Jag var i säng kvart i 12. Det var typ minst en halvtimme tidigare än jag trott att det skulle bli. :)
Jag gjorde klart rätt snabbt efter att jag skrivit inlägget igår, sen gick jag ner o borstade tänderna och sen la jag mig faktiskt ner i sängen utan att läsa! :O Det gäller bara att ha disciplin. ;)
Att det gick så bra att gå och lägga mig betyder ju inte att det var lika lätt att gå upp.
Vaknade och var jätte pigg, men hade ont i ena knäet så jag låg kvar en liten stund innan jag bestämde mig för att gå upp. Självklart är det meningen att om man vaknar pigg så ska man gå upp direkt, inte ligga kvar. Så när jag väl skulle gå upp var jag ju jätte trött, och det slutade med att jag snoozade i en halvtimme..
Men nu är jag uppe och sitter på ovanvåningen och uppdaterar bloggen och äter frukost. ^^

Alla batterierna är laddade inför dagens utflyckt! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Lojse

Samma här! Jag lade mig utan att lyssna på musik eller nåt, dock fastnade jag i min NZ-dagbok!! Men jag lade mig ändå innan 12, så det e starkt :) Love

2009-04-16 @ 10:42:58
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Nikki

sv: tack så mkt, vad gör du då? <3

2009-04-16 @ 17:14:43
URL: http://baranikkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0