090817

Idag har jag varit och handlat lite till.
Både i Malmö, på IKEA och i Skabosjö. Har köpt spån o marsvinsmat, kuddar, knivar och lite smått och gott som man behöver. :) Nu har jag fasen en hel lägenhet bara i vårt vardagsrum. På onsdag åker jag upp till mormor i Värnamo och sover där över natten. Sen åker jag till lägenheten i Halmstad och jag o mamma börjar att städa. På fredagen flyttar Lollo upp sina saker och på söndag flyttar jag in. Sen på måndag är det upprop och registrering så då måste jag vara där. Sen ska jag antagligen stanna där resten av veckan. Jag & Sofie ska banne mig bli riktiga "buddys" jag ska tvinga mig på henne och baka en kaka, så att hon inte kan motstå mig...;)

Igårkväll träffade jag Hanna en stund och sen även Musse lite snabbt. När jag väl bestämt mig för att gå o lägga mig så loggade Sanne & Sofie in på MSN, och sen hade vi ett videosamtal i ca 2 timmar. (till klockan 3)
Mycket underhållande då vi bara snackade engelska, och S:arna var packade och sluddriga, så det var kul att lista ut vad de egentligen sa...;)
Jag vet inte hur det gick till, men jag lyckades lova bort mitt skelett till Sofie när jag dör, så att hon kunde ha det på sitt rum. Hon behövde det om 2-3 dagar, så nu gäller det att sätta fart. OM det var en pik på min vikt, eller bara fyllesnack vet jag inte...
I vilket fall som helst, så är det ännu en sak att lägga på minnet till tuffare tider.

Nu ska jag bara ligga på mitt rum och få tiden att gå!
Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag lider lite med dej som var tvungen att lyssna på oss.. Hoppas att vi var lite underhållande iaf!

2009-08-18 @ 10:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0