Båstad

Nu sitter jag i Lollos stuga i Båstad och skriver ett litet kort inlägg.
Har varit iväg hela dagen idag, så har inte haft någon tid till att blogga överhuvudtaget.
Först var mamma, nikki och jag iväg och handlade i Ullared och jag köpte en hel del..hehe
Sen ringde Lollo och sa att vi antagligen har fått lägenhet och vi ska dit och kolla på den imorgon (idag). Alltså är det därför som jag nu är i Lollos stuga i Båstad, eftersom det är lite närmare Halmstad, än om jag skulle satt mig på tåget imorgon bitti. Då hade jag väl fått börja min färd vid 7 eller något. Usch för det säger jag bara! :P
Men nu är jag väldigt trött och ska börja göra mig iordning för sängen. Vi ska upp relativt tidigt imorgon och bege oss iväg till Halmstad!

Hörs mer när jag kommer hem imorgon!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0