Bildspel över torsdagen

Litet bildspel över vad som hände i torsdags.
Dock så har lollo fler bilder så jag hoppas på att jag kanske kan få dem med.

Ullared!!

Vad jag handlade där...

Båstad

Den första levande varelse jag mötte på stationen

Sen kom min underbara LOIS!

Sen visade hon upp sig så fint med bilen

Sen var det min tur

Senare på kvällen sprang vi runt och busade på hotellet där LOIS jobbar


Det blev fler bilder och vi hade en helkväll på hennes jobb, men de bilderna har inte jag. Louise kom på att hon bara betalar 25:-/st för allt i baren. Så vi tog varsitt glas vin (jag vitt och hon rött) och satte oss där ute i de mysiga möblerna och drack vårt vin, festade loss lite..haha. Nu har jag även träffat lollos kompis Moa och en arbetskamrat som hette...Pah, tror jag. Bilder på honom har lollo...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0