Flyttdag nr 2

Idag har varit flyttdag nummer två, känns det som.
Det började med bilkö i 1 timme innan Helsingborg...bull som in i.
Men det är ju sånt man får ta ibland, tur vi inte hade bråttom. :)
Men vi kom fram och sen har det varit full rulle.
Det börjar likna en lägenhet mer o mer för var dag som går. :)
Jag och mamma var iväg och handlade ett regnställ till mig, så nu får det regna hur mycket det vill...fast helst inte...:P
Nu har jag precis duschat och det är Lollos tur i duschen. Provade precis Lollos lackleggins, så jäkla coola! :D



De ska jag låna någon dag när jag ska ut och ragga.... hihi

Nu hör jag att Lollo är klar, så jag ska fixa lite vanilj-te till oss, och sen ska vi bara sitta och mysa och ha det trevligt! Imorgon börjar skolan! Ska bli spännande, och jag har typ halva släkten som jag ska ringa till sen och berätta hur det har varit...^^ De är ju för härliga. :D

Sov gott på er allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0