Gårdagens händelser

Gårdagen slutade i en unerbar dag. Jag vaknade sent, segade mig igenom halva dagen med min älskade bok (Eclipse). Sen klockan 8 på kvällen tog jag tåget in till Lund för att träffa Sanne. Vi gick på bio och såg Harry Potter...IGEN. <3
När vi pratade i telefon innan vi träffades så bestämde vi att vi båda skulle ha högklackade skor på sig. Vi var riktigt uppklädda och det var faktiskt väldigt roligt att klä upp sig för att gå på bio. Dels för att man fick lite blickar, särskilt av killen i disken inne på bion, som småflörtade lite och gav mig ganska intensiva blickar...haha!
Och dels för att man fick en slags "Sex and the city"-känsla, eftersom de i serien brukar klä upp sig när de går på bio.

Smart som jag var så glömde jag bort min kamera och kom inte på att jag hade den i väskan fören efter bion, då klockan var tolv..det var både kallt och mörkt, så det blev ju inte de bästa bilderna. Och eftersom det var kallt så hade vi ju båda börjat att klä på oss lite varmare kläder. Men här kommer i alla fall bilder på hur vi såg ut efter bion, med varma kläder och smått trötta blickar. Haha! Enjoy!


"Sanne Sannelito"


"Emelaaaj" (Som min konfirmationspräst alltid kallade mig)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0