God morgon 090830

God morgon god morgon!
Då var det dags att bege sig mot Halmstad igen. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det just nu. Även om jag trivs så är jag inte riktigt sugen på att lämna Åkarp just nu. Vill mysa med alla mina nära ett tag till. Axe kommer bli så ledsen när jag åker igen. Hela tiden som jag varit borta har han varit runt ihuset och letat. Han har legat på mitt rum och till och med inne i pappas verkstad.
Jaja, nu ska jag lyssna lite till på musiken ifrån Xena - The Bitter Suite.
Älskar verkligen Yes, I lied & Hate is the star!!

Kommentarer
Postat av: Lois

Jag håller med dig.. hade inte du och ni varit där så vet jag inte vad jag gjort.. Usch! Men när man väl är på plats sen så känns det bättre. Jag lovar. Du kan få en rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin rin (mazarin) =)

2009-08-30 @ 11:31:25
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0