Lider av min åkomma

Gud jag dör!
Kan det vara mycket mer olägligt?
Naturligtvis får jag min mens nu när jag är i Åkarp. Alla mina "saker" är ju i Halmstad, så jag nallar lite av syster. Men det värsta av allt...
Jag lider av något som jag kallar "Jävla-fucking-smärtsamma-kramper-i-magområdet". Det är en åkomma som inte alla females har oturen att lida av, men de som gör det vet vad jag talar om. Och idag har jag en av de mer kraftiga värkarna...
Och nu kommer grädden på moset!
Vi har inga värktabletter! (Som är avsedda för det syftet, pappa har ju klart värktabletter mot sin värk i armen...men det är ju inte samma sak.)
Så nu sitter jag här med benen vikta mot min mage och försöker att dricka mitt kaffe med ett leende (det är ju ändå kaffe, det förtjänar lite respekt...) och göra mig beredd på att klä på mig efter duschen och åka iväg med mamma och fixa lite olika grejer. Allt handlar om att handla nu förtiden känns det som. Fast jag gillar ju att handla, inte just nu bara.

Hoppas att ni har en fin dag och slipper smittas av min smärtsamma åkomma!

Kommentarer
Postat av: Krabb

Fan vad osis! Säger ju att du ska köpa en menskopp så slipper du allt sånt (inte smärtorna kanske, men de andra bevsären..)

2009-08-27 @ 16:10:00
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ååhh din stackare! Jag förstår dig för jag är likadan själv! Har du ingen värmedyna/flaska eller nått? Funkar lite...iaf för stunden. Puss!

2009-08-27 @ 19:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0