Morrn morrn!

Jaha, ska jag då orka ta mig upp ur sängen och börja packa?
Mamma har ställt in en flyttkartong på mitt rum som det är meningen att jag ska lägga mina böcker i. Lollo kommer nog tycka att jag har onödigt mycket böcker med mig. Men min relation till böcker är lite speciell. Dels så samlar jag på olika serier, så de måste jag ju ha med mig. Men de flesta av mina böcker är fulla av minnen. Vad som hände i livet när jag läste dem, hur jag kände mig, vem jag fått boken av, är bara några av anledningarna till att mina älskade böcker måste få flytta med mig. :)
Sen har jag ett skåp kvar i badrummet som jag ska rensa. Så det är dessa två saker som står först på listan. Sen tänkte jag kolla igenom mina skor.
Eller om jag kanske ska göra det först, det måste väl ändå gå snabbast?
Vi får se hur jag gör.
Men nu måste jag börja, annars kommer det aldrig att bli av...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0