Nya kläder

När jag väl kommit giång så går det inte att hejda mig. Trots att jag handlade upp nästan alla mina pengar igår, så lyckades jag ändå övertala mig själv att jag definitivt behöver en kofta. Sagt och gjort, nu är jag även en kofta rikare, väldigt fin så klart. :P

Tänkte visa lite mannekäng i mina nya kläder nu. Så häng på!


Så här såg jag ut när vi begav oss ut idag

Och såhär såg jag ut när vi kom hem igen. Vad sägs om koftan? Man ser den iof inte så bra...

Jag försökte få Kotte att vara med på bild, det gick inte så bra

Gårdagens kläder:

Mina nya byxor jag köpte

Man fick ett fint skärp till byxorna

En liten varning, här kommer några posebilder som Nikki tvingade fram ur mig....












Och så var min lilla modevisning över!
Hoppas att det inte bara var jag som älskar mina nya kläder.Tihi

Hoppas att allt är bra med er och att ni njuter av dagen.
Nu ska jag kolla lite på Reuter & Skoog, som jag köpte idag.

Kommentarer
Postat av: Lois

Du är så snygg darling!! Fiiina byxor och koftan var ännu najsare! Jävligt nice alltså!

2009-08-12 @ 16:15:12
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0