Stig

Jag har fått ett nytt husdjur, jag planerar att kalla honom för Stig.
Han är inte vad man kan tänka sig det vanliga husdjuret, för han är nämligen en...larv!
Han bor för närvarande på en blomma i köket, men jag ska imorgon sätta honom i en pet-box, så att han inte försvinner. Jag har ingen aning om vad han är för sorts larv, men jag hoppas på en fjärilslarv, men då kanske han redan borde vara i "pupp-stadiet"?
I vilket fall som helst ska jag ta hand om honom och ge honom så mycket kärlek som man bara kan ge en larv, oavsett vad han blir i sin nästa fas. <3



Stig äter... ( BTW han är upp-och-ner, bara så ni vet)

Kommentarer
Postat av: lois

Stig e fiiiiiiiiiin! Jag hade en gång en Stig som var röd med typ svarta ringar, också hårig. Cooool :D

2009-08-05 @ 23:22:25
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0