Tacos, film och borrning...

Igår kväll cyklade Lollo och jag till affären och köpte hem lite mat och sen fixade vi vår egen version av Tacos, utan kött. Vi bjöd in Sofie (som är vegetarian, därför inget kött) och sen satt vi alla tre och hade det mysigt och skrattade som galningar kastade lite mat omkring oss och hade tävling i vem som kunde låta bli att spilla på sin tallrik längst. jag vann! Louise förlorade...typ direkt. Men det var riktigt roligt och det var första gången i Halmstad som jag kände den där mysiga känslan av gemenskap.
Sen gick vi upp till Sofie och kollade på våran Nya Zeeland-film och efter den så blev det Heartbreak Hotel.


Maten


Middagen är serverad...

Lollo körde på tonfisk istället för kött. Snygg färgfördelning va?

Lollo och Sofie

Först tryckte Lollo in sallad i munnen...

Sen var det min tur...

Filmen krånglade i slutet och stannade hela tiden.

De började att borra 10 i 8 imorse nere vid förrådet och de har hållt på hela dagen, huset vibrerar och det låter som in i alltså!
Jag sitter här och har huvudvärk, lollo o sofie är och handlar lite. Jag var med i början sen hade jag för mycket krämpor, så jag cyklade hem igen. jag älskar min nya cykel!! Tack Maggan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0