Shoppat loss

Idag har mamma och jag varit i Malmö. Först var vi och fixade med CSN och efter det stack vi till Entré och shoppade loss.

Jag har ansträngt mig och fotat allt jag köpte, så får se hur många bilder jag pallar ladda upp. :)


Först ut är ett par nya bikini-trosor. Tyckte att de var fina, så jag passade på...

Närbild på utsmyckningen.

Ett nytt snyggt och härligt armband, har på senaste tiden blivit smått beroende...

Min nya "Högskoletröja 1". Jag ser sååå smart ut i den...;)

"Högskoletröja 2" även denna gör att jag ser lite äldre ut....tycker jag i alla fall.

Ett par nya byxor behövdes verkligen, iof har jag inte haft blåjeans på väldigt länge men det ska det bli ändring på...

En ny BH kan aldrig skada, gillar denna väldigt mycket

Häftiga va?

Framsidan är häftigare, men jag lyckas inte att ladda upp bilden på den. Får försöka göra det imorgon istället. Jag har även tagit lite bilder på när jag har kläderna på mig, men det får ni se imorgon. För jag pallar inte riktigt ladda upp dem just nu. :)
Nu ska jag kolla på Dexter och sen antagligen sova lite.

Kommentarer
Postat av: Anna

najs :) alltid kul att shoppa! :)

2009-08-11 @ 17:05:13
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0