090816

Idag har jag mesta läst lite och fixat med små grejer. Jag har gått igenom mina pyjamasar och bestämt vilka som ska följa med till Halmstad och vilka som ska stanna i Åkarp. Sen har mamma och jag även gått igenom vårat "ljusföråd" och delat upp det så att jag kan ta några PartyLite-ljus med mig. Världens bästa ljus! Love them!
Sen var vi även uppe på vinden och plockade ner mammas Höganäs-service som jag ska få lov att ta med mig till lägenheten. Har även gått och väntat på att Lollo ska ringa typ halva dagen, då hon sa att hon skulle göra det. Måste ju veta när hon tänker flytta in, så jag vet om jag kommer få sitta där ensam eller hur det nu blir...

Nu håller jag på och jobbar med att avsluta saker som jag har påbörjat, saker som jag inte kan ha med mig till Halmstad...böcker, ljudböcker, filmer och några serier. Lite allt möjligt med andra ord. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0