Full rulle

Idag har det verkligen varit full rulle kan jag lova.
Jag, mamma, nikki och min moster har burit upp alla mina möbler till lägenheten, och alla mina flyttkartonger.
Mormor pysslade med lite allt möjligt och pappa tvättade alla fönstrena!
Men nu sitter jag här ensam sen länge. Är riktigt trött, nästan för trött. Har så himla ont i hela kroppen efter allt bärande.
har även hunnit att inviga badkaret med ett litet dopp, det var härligt men ack vad varmt. Är ju inte van vid badkar, kändes nästan som att jag satt i en flytande bastu...:P
Men nu ska jag sätta mig en stund på balkongen och få lite kall luft på mig, sen ska jag kolla på sista avsnittet av Sjukan. Sen är det banne mig dags för sängen!
Sanne & Sofie kommer och hämtar mig någon gång efter kvart över 9 i morgon, sen ska vi cykla tillsammans till skolan och uppropet. :)

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0