The Babe In Black Is Back!

Idag har inte hänt så värst mycket.
Var på stranden på förmiddagen och sen åkte vi direkt hem för att jag skulle duscha, måla naglarna och fixa med lite grejer. provade även ut och valde kläder. Det var nämligen meningen att Angela och jag skulle ut till Cuba cafe. När jag var klar fick jag reda på att det inte blev någonting av det hela. Så då säckade jag ihop istället och kände mig bara tröttare och tröttare tills jag slutligen var helt utpumpad och klarade inte ens av att sova. Angela frågade om jag ville följa med till en av hennes vänner och dricka vin o chilla. Klart jag ville det, men vid det laget var jag så trött att jag faktiskt hade börjat må illa. Så det blev inget av det. Vilket jag ångrar...
När jag försökt att sova men inte lyckats så övertalade jag mamma att köra mig till systemet innan de stängde, man vet aldrig när man kan behöva något att dricka. ;)
Så det var bara till att smycka ut sig och hoppa in i bilen och mot spriten! :P *fniss*




Nu har jag drickan, bara inget sällskap...Så tokigt det kan bli ibland! :P

Hoppas att ni alla har det bra!
Pussar till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0