Lite allt möjligt 090818

Idag trodde jag skulle bli en lugn och seg dag, med en massa chillande och avkoppling.
Jag hade delvis rätt.
Jag sov typ halva förmiddagen sen gick jag upp och tog frukost. Medan jag låg i min säng o läste och kopplade av så kommer mamma in och säger till mig att jag ska göra mig iordning för vi ska iväg o kolla på cykel och lite ärenden. Vi var och kollade på cyklar, men det blev ingen. Däremot blev det ett lås och ett par skor som jag ska använda som tofflor. :P
Sen åkte vi och hämtade Nikki vid bussen så att hon skulle slippa gå hem. Och nu har jag börjat att rensa lite bland mina saker och packa ihop alla de hår och hud-produkter som jag använder som jag ska ha med mig när jag flyttar. Jag ska dock lämna kvar mina "förråd", som jag har, och bara komma hem och hämta mer när det som är i Halmstad tar slut. Tror inte att Lollo pallar ha mina förråd överallt...:P
Och nu tar jag en paus och dricker lite kaffe och äter en Piggelin. Sen ska jag nog ge mig i kast och sortera mina skor och sen mina linnen/t-shirtar.

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0