090806

Usch vad seg jag har varit idag.
Först var jag på stranden med Nikki och stekte, medan hon sålde tidningar. 34 tidningar på ca 1 timme, inte allt för dåligt precis. Vi solade lite snabbt, sen tog vi moppen och åkte hem igen. Det var faktiskt riktigt härligt att åka moppe idag. Jag hade Alegria i öronen på högsta ljud, vinden ven i kläderna och landskapet var så otroligt härligt! ibland är det verkligen skönt att leva.
När vi kom hem så kollade vi lite på Jims värld och sen ringde Hanna och frågade om jag ville fölkja med till IKEA. Well...DA! Klart att jag ville det!
Så vi begav oss ut på vägarna och körde till IKEA. Hanna köpte en ny spegel och en cool lampa, själv köpte jag värmeljus...;)
Sen var vi ute och åkte en runda med Michael Jackson i högtalarna. Riktigt mysigt faktiskt, det är så underbart att åka bil och lyssna på musik.


Vi körde en liten runda



Hanna In Action

Jag gillar att åka bil...

Mina fina ljus...<3

När jag kom hem igen så var jag så trött att jag däckade i sängen med Lena Ph i öronen och Louise i tankarna.
Jag insåg att jag kan inte bo med lollo utan att införskaffa en skiva med Shirley Clamp först...Det går ju bara inte! :O
Så det ska jag leta efter när jag är på Ullared nästa vecka! yay!!

Nu har jag precis ätit sallad och efter maten så klippte jag gräset också, man får väl passa på att hjälpa "de gammle" medan man fortfarande finns här att hjälpa dem.
Nu ska jag bara ligga på mitt rum och dricka kaffe och kolla på skenet som de nya ljus för med sig. :)

Kommentarer
Postat av: Frida

De ljusen doftar underbart gott :)

2009-08-07 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0