091221

Haha, vad gör man inte för att underhålla sig när man är helt ensam kvar.
Jag är nu inne på min andra kopp te för dagen och då har jag redan druckit 4 koppar kaffe.
Jag har varit och mätt golvet i Sofies rum och hämtat hennes plånbok som hon glömde, kollat på en massa tv. Pluggat som en riktig stude....hehe, tagit bort pusslet och istället lagt på julduken på bordet. Har även lagat (om hacka grönsaker räknas) mat och ätit den, plus en annan massa onödigheter. Jag har pratat i telefon med mamma i nästan en timme och nu sitter jag i soffan och gosar med Kung Caspian.
Dock så har han lite problem med att fatta att han inte får vara på min dator, eftersom han vill vara där mina fingrar är. Så det är lite svårt att skriva med en mus som försöker klättra på mina fingrar hela tiden. Han är för härlig!

Sitter och sms:ar med min syster, mest en massa strunt men otroligt underhållande. :D
Kollar på SPCA Phoenix, sjukt vad bra dessa program är alltså. Jag är helt klart beroende.
Och nu doppade jag min tröjärm i mitt te...smart Emelie!
En annan mindre smart sak som jag precis gjorde är att smörja in mina händer med body-butter som doftar jordgubb, Caspian försöker nu äta upp mina händer. Mindre skönt om vi säger så...;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0