Ännu en dag som gått

Jaha så har det då gått ännu en dag.
Fasen vad tiden går snabbt när man är ledig. Har lite skolångest eftersom jag pluggar och pluggar, men det känns ändå inte som att jag kommer någonstans. Har väl lärt mig något nytt men antagligen inget viktigt som kommer på tentan...aaah suck alltså!
Glömde ju säga att vad jag vet så blev det inga Lucy Lawless drömmar i går natt så jag hoppas på dem denna natten istället...;) I want some of that "Flawless-power"!
Nä, nu ska jag bara läsa klart lite på en blogg, läsa en sista sida i bok-helvetet och sen krypa ner i sängen och krama Axe som ligger och gnäller. Gud vad han-hundar kan vara jobbiga när det är en tik som löper. Hela dagen idag har han bara gått runt i hela huset och gnällt. Han kommer inte till ro någonstans, inte ens när vi är ute och går. Allt han har i skallen är tikar, tikar, tikar...


Älskar min lilla Chibbit-Xena som Nikki har gjort åt mig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0