Bestäm er! ;)

Hallå hallå!
Nu ska jag snart sticka och handla den sista julklappen med mamma och nikki. Jag hatar när folk inte kan ge besked direkt, så man vet vem man ska köpa till. Jag trodde att jag var klar med mitt klappköpande för en vecka sen. Men igår fick jag köpa till min moster och ena kusin. Och idag får vi sticka iväg och köpa till ännu en kusin.

Axe och jag har delat säng inatt. Det märks i benen, eftersom jag har ont i knäna av att böja dem hela tiden. Men han är ju så söt när han sover att man inte har hjärta att väcka honom.

Igår var det en riktigt lång dag, men mysig.
Tänkte berätta mer i ett annat inlägg, när jag har hunnit att lägga in alla bilder och sånt ^^.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0