Sista skoldagen för året

Jaha så var då sista skoldagen för detta året avklarad.
Vi hade redovisning i mindre grupper då vi gick igenom våra artiklar som vi hade läst och sen satt vi alla i gruppen och disskuterade innehållet. Ganska givande faktiskt, dock inte det som handlade om artiklarna utan allt annat som vi snackade om. Kaffesumpar till exempel och att det helt är vårat fel att isbjörnarna minskar i antalet. Eftersom det är tack vare människan som temperaturen har ökat och isen smälter, när sen isbjörnarna tar sig längre in på land för att söka föda så skjuter vi dem när de kommer för nära... seriöst, snacka om en ond cirkel.

Nu har jag precis stått ute på balkongen och vinkat av Lollo som skulle med bussen. Sanne & Sofie stack för en timme sen ungefär. Så nu är jag helt ensam, men bara tills imorgon för då kommer mamma, nikki och axe upp och hämtar mig! Ser jättemycket fram emot det, nu när jag precis har städat och allt ^^.

Nä, nu ska jag dricka lite kaffe och mysa i soffan framför datorn. Borde väl egentligen plugga, men känner att jag behöver en paus just nu. Får väl fortsätta sen igen :).


Bättre room-mate får man leta efter, det vill jag lova!


Kommentarer
Postat av: Lois

Naaaaaaaaw! Jag säger detsamma :D

2009-12-21 @ 20:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0