Att gå eller inte gå...på bio!

Nu har jag och Sanne suttit och pratat i telefon i över en timme. Vårat största bekymmer var om vi skulle gå på bio ikväll eller ej. Nästa bekymmer var vilken film vi skulle se. Det var inte lätt eftersom vi ville se olika filmer. Så det slutade med att vi sket i det och går imorgon istället. Så har vi ett tag på oss att tänka och fundera lite...;)

Nu ska jag fortsätta att plugga och bara chilla. Känns rätt bra faktiskt. :) Roa sig får man göra när man har förtjänat det. Och förhoppningsvis förtjänar jag det imorgon...;)

Shajse, min syrra har gjort mig beroende...
Denna låten alltså, är helt jäkla såld!
Och videon är ju najs, Paris Hilton som är beroende av plastikoperationer...hehe

Zydrates Aonatomy

Ursäkta, fick ta ett avbrott för att leka med Axe och sen även gå ut med honom. När jag kom in igen så började jag plugga lite. Och nu kom jag på att jag hade ju börjat att skriva ett inlägg som jag aldrig skrev klart och postade...;) Haha virrpanna jag är eller vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0