My night out

Igår drog jag då till Kåren med Sonia och Hermin.
Mötte upp Sonia vid biblioteket och lite senare kom även Hermin. Vi cyklade till Kåren, bara för att mötas av en spökstad...Det var inte en kotte där! Satan vad vi skrattade, vi fick vägvisning till en källarpub där det var förfest av några som jobbade på kåren. Så vi stack dit istället. Väl där mötes vi av fulla studenter som var utklädda till hemlösa och en personer som jobbar med radioaktivt avfall...typ. Det såg roligt ut. Där satt vi då och drack vårt vin/öl tills klockan var runt 12.
Vi stack tillbaka till kåren och nu var där fullt med folk. Och hög musik. Det var ett band som spelade, några rock/emo/metall/I don't know what - snubbar som skuttade runt på scenen och sjöng/skrek. Vi lyssnade lite, men sen gick vi och tog varsin drink istället. Upp på ovanvåningen och satt i soffor och snackade lite.
Sen bestod kvällen av dans, skratt, nya bekantskaper, mera dans, drinkar, prat och jag vet inte allt! :D
Förutom Sonia träffade jag både Kalle, Mani och Alexandra ifrån klassen. Släppte loss på dansgolvet med "tjejerna", men även med pojkarna ^^.

När de stängde vid tre så skulle vi bege oss hem till kalle för att kolla på film. Dennis var fast besluten att jag skulle rama honom på cyklen till kalle, så jag testade det. Det funkade bara en bit, det var svårt. Jag vinglade och körde över gupp och allt möjligt, stackaren blev nog nästan steril på köpet. Fast han skrattade bara och sa att jag var duktig...haha

Väl hos Kalle så började vi kolla på filmen, men det var en snubbe som bara satt och pratade om vad de gjorde på filmen hela tiden. Så vi lurade iväg honom med att det fanns korv på nedanvåningen...:P
Sen stack de andra också, så det var bara jag, Sonia, Kalle och Dennis kvar. Men D däckade rätt fort i sängen så vi andra kände att det var dags att dra sig hemmåt.
Var väl hemma runt halv 5, gick och la mig klockan 5. Vaknade klockan 9, somnade om och sen har hela dagen bara gått typ...
På söndag är det ev. filmkväll, vi får väl se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0