Dags för frukost & en redovisning av gårdagen

Jaha, då är båda marsvinsburarna städade. Och nu börjar det kännas som att det kanske är dags för frukost...eller...lunch kanske passar bättre...eller middag för vissa. :P
Men just nu ska jag dricka mitt kaffe och vänta på att mamma ska öppna saffransgifflarna.De är SÅÅÅ goda! MUMS!

Igår då.
Jag och Nikki stack in till Malmö och kollade i en massa affärer. Redan i första affären shoppades jag loss, men inte till mig själv...
Jag tror att jag fortfarande har lite av de här "julshoppandet" kvar i mig. Men istället för att köpa julklappar så köpte jag födelsedagspresenter...till LOLLO!
Hihi, så du får skynda dig att fylla år nu, för jag har MASSOR av paket till dig darling! Haha okej, kanske inte massor. Men några stycken i alla fall. Fast jag kan inte bestämma om jag kanske ska låta Sanne få den ena grejen...eftersom den passar båda...hmmm, nä det här får bli något att tänka på säger jag bara.
Jag tror jag shoppade loss lite för mycket nämligen på bara en person. Inte för att lollo inte är värd paketen. Men då måste jag ju hitta något till Sanne sen med. Och ibland har man flyt, medan andra dagar hittar man ingenting.

Haha nä nu ska jag sluta snacka om detta, annars kanske jag råkar avslöja mig själv...:D

Tillbaka till gårdagen.
Vi gick runt och shoppade lite och bestökte Shock 2 gånger och Shango en gång. Men det var fina besök vill jag lova. Det finns så mycket som jag vill ha!
Efter några timmar på stan och en påse Skittles senare, så började vi att gå mot Entré där mamma väntade. Problemet var ju bara att hitta för det hade blivit mörkt och jag & Nikki ville gå två olika vägar.
Men vi hittade tillslut, och kom in i värmen.
Men mamma var inte själv med att stå och vänta på oss. Jämte henne stod nämligen....Joakim. :)
Det var trevligt att träffa honom igen och det är alltid kul att prata.
Jag har saknat våra meningslösa konverssationer...:D

Efter lite mer shopping, ett par vinterskor till mig, så gick vi in på New Yorker och träffade Joakim igen. Pratade lite mer och sen var det dags för mig och mamma att gå på bio!
Nice, säger jag bara. New Moon var bra, jag gillade verkligen varulvarna och hur de förvandlades. Men som vanligt var det ju vissa saker man störde sig på när de gör om handlingen som de själva vill. Men det mesta var bara bra och den får ett högt betyg av mig i varje fall. :)

Nä, nu ska jag faktiskt fortsätta och plugga annars hinner jag aldrig med vad som ska läsas klart idag!
Puss haj!


Kommentarer
Postat av: Lollo

:D :D :D Vilken tur!! För jag har flyttat min födelsedag så jag fyller numera år.. den 8 januari ;) HIhi.....

2010-01-01 @ 16:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0