Ensam hemma

Nu sitter jag här helt ensam hemma. Väldigt skönt faktiskit. Mamma är och jobbar och Nikki är och klipper sig. Pappa är spårlöst försvunnen. Nikki har till och med ringt och frågat om han är hemma för hon är klar hos frissan och vill bli hämtad, men ingen får tag på honom. Helt naturligt när det gäller pappa Bengt...;)
Själv sitter jag här och pluggar...suck vad extremt tråkigt, och just nu har jag en kort paus. Man måste ha pauser det har jag fått lära mig på en kurs ^^.
Vad har dagen i beredskap åt mig idag måntro?
Hanna är i Tyskland och handlar dricka...så jag ser fram emot leverans ikväll. Sanne vill gå på bio, så det kanske man borde göra...;) Sen är det väl bara plugg, plugg och åter plugg som finns att välja på. Och att slösa bort hela dagen på att sitta vid datorn...;)

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0