God morgon - 091222

Så nu är jag uppe, efter många om och men.
Ställde klockan på 8, men snoozade till 9. Typiskt mig...
Sen när klockan var 9 så stängde jag av klockan för att gå upp, men istället vänder jag mig om och somnar om! Så typiskt, jag som tänkt packa klart innan de kommer. Men nu sitter jag här istället och ska snart äta frukost. Men jag ringde Nikki och de är påväg, men är nog inte framme fören vid 11. Vilken tur för mig. Då har jag lite tid till på mig att bli klar...;)

Smart som jag är så tänkte jag värma mitt kaffe i micron, men det ska man tydligen inte göra på för hög värme. För kaffet började koka och när jag öppnade luckan så var hälften av kaffet utanför koppen!
Men ingen fara Lollo jag rengjorde micron efter mig...;)

Alltså seriöst, det är aldrig för tidigt eller för sent för att lyssna på Anastacia. Sitter och lyssnar på den lite rockigare Seasons Change och jag diggar med för fullt vill jag lova!
Sjunger gör jag också, så nu väntar jag bara på att det ska ringa på dörren och stå en arg granne och klaga på min fina sångröst...höhö

Jag har aldrig tänkt på det innan, men varje gång jag känner mig riktigt ensam så antingen lyssnar jag eller sjunger på Left outside alone. Men den är ju så bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0