God morgon - 091230

Jag och Kung Caspian hälsar er alla god morgon här ifrån landets södra del!
Han fick komma ut och springa lite, då han verkar tycka att det är ganska tråkigt här nere då jag inte ger honom lika mycket uppmärksamhet. Den mesta uppmärksamheten får ju Axe som tar den! Och så vill jag ju passa på att gosa med de andra djuren, men det tycker inte Caspian att jag ska.
Men lugnt mamma, han sitter i mitt knä och inte på tagentbordet! ;D
Jag ahr precis gått upp, trots att jag ställde klockan på 10. Men det krävdes faktiskt att mamma skulle ringa och tvinga upp mig ur sängen och sätta igång datorn för att jag skulle resa mig...
Men nu är jag uppe och ska plugga medan jag dricker mitt kaffe.
Sen idag ska jag och systeryster bege oss in till Malmö och shoppa lite. Efter det så ska mamma och jag på bio och se på New Moon! Äntligen!
Fast det är lite fuskigt, mamma har redan läst alla 4 böckerna medan jag bara har läst de 3 första...så hon vet ju redan vad som händer, fast att hon pårecis började med dem! :O

Nä, som sagt...plugga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0